gototopgototop
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Probitas ITC vă oferă tehnologia de care aveți nevoie

Sample Image

Descoperiti solutiile si serviciile Probitas ITC!

ProbitasITC este un lider în domeniul IT&C

Sample Image

Cisco IP Video Surveillance- Network centric, high cable IP Video Surveillance

Sample Image

Cisco Borderless Networks – Noul spațiu de lucru mobil

Sample Image

Realizam orice tip de cablari si retele electrice profesionale

Sample Image

Video Analytics – Analiza inteligentă a imaginilor video

Sample Image

Solutie Hotel Interantional Palas Iasi

Thursday, 06 February 2014 18:52

Written by Probitas

PDF Print E-mail

 

Tehnologii de ultimă generaţie la Hotel Internaţional Palas Iaşi

 

Pentru a răspunde cerinţelor actuale ale oaspeţilor legate de servicii precum accesul la internet de mare viteză şi divertisment, dar şi pentru creşterea eficienţei, securităţii şi productivităţii hotelului, Probitas a implementat mai multe soluţii tehnologice de ultimă generaţie aplicabile în industria hotelieră la Hotelul Internaţional Palas Iaşi.

Pentru zona camerelor de hotel, a fost implementată şi pusă la dispoziţie o platformă pentru integrarea şi furnizarea de servicii hoteliere în cel mai eficient şi sigur mod posibil, toate integrate într-o singură reţea bazată pe IP Cisco. În acest fel oaspeţii hotelului, cu preponderenţă din zona business, vor avea acces la servicii precum accesul la internet şi IPTV de la Nevotek capabil a oferi servicii personalizate.

În acelaşi timp, prin soluţia BMS (Building Management System) de la Siemens, parte integrantă a conceptului, consumul de energie al hotelului este complet monitorizat, fiecare circuit electric dar şi instalaţia HVAC (heating, ventilating, air conditioning) fiind automatizate. Astfel, se urmează un program predefinit de funcţionare a sistemului de iluminare şi a celui de climatizare. Aceste sisteme aduc o reducere seminificativă a costurilor cu energia electrică, dar şi o productivitate crescută a staff-ului hotelului. Integrarea tuturor serviciilor hotelului peste rețeaua IP a eficientizat construcţia imobilului, acest lucru însemnând mai puţine cabluri, management şi operare cu randament crescut, tot controlul asupra sistemelor realizându-se centralizat.

 

Detalii ale soluţiei:

Soluția IP implementată care susţine operarea sistemelor de management este una de tip Borderless Networks. Platforma oferă suportul serviciilor de colaborare audio/video atât pentru angajaţi cât şi pentru clienţi. Aceasta este deschisă pentru integrarea cu întregul sistem electric, de securitate sau HVAC oferind astfel control centralizat şi eficienţă operaţională. O mare parte din posturile aferente echipei tehnice a hotelului a devenit redundantă în urma instalării soluţiei de BMS (Building Management System) oferită de Siemens. Datorită acestei soluţii, nu mai este necesară prezenţa unei întregi echipe tehnice pentru monitorizarea sistemelor instalate. BMS-ul face în mod automat toate aceste monitorizări şi alarmează persoana responsabilă în cazul în care apare orice excepție de la regulile de funcţionare stabilite.

Prin soluţia BMS (Building Management System) instalată de Probitas, Hotelul Palas Internaţional Iaşi poate controla de la distanţă şi în mod automatizat fiecare circuit electric şi instalaţia HVAC din clădire. Astfel, au fost create scenarii personalizate de funcţionare a hotelului în funcţie de gradul de ocupare, utilizare a facilităţilor, anotimp, etc. (se urmează un program predefinit de aprindere/stingere a luminilor, pornirea/oprirea aerului condiţionat şi a încălzirii). Soluţia instalată are capabilitatea alarmării automate a staff-ului şi a echipei de mentenanţă în cazul în care orice parametru de funcţionare nu este respectat. Prin intermediul acestei soluţii se monitorizează toate celelalte sub-sisteme instalate, cum ar fi: detecţia la incendiu, detecţia de monoxid de carbon, sistemul de detecţie efracţie, iluminatul spaţiilor comune, control acces-ul hotelier şi al personalului şi soluţia de sonorizare.

Hotelul dispune de o soluţie wireless de ultimă generaţie, cu peste 60 de access point-uri care oferă clienţilor dar şi personalului hotelier acces la internet de mare viteză. Reţeaua wireless şi cea pe cablu sunt unificate într-o singură platformă, iar în baza SSID-urilor de guest respectiv cel intern, atât oaspeţii cât şi angajaţii au acces bine delimitat în zona de internet şi informaţii ale hotelului sau aplicaţii specifice hoteliere, adică intranet şi acces la email. Astfel clienţii vor beneficia de aceleaşi condiţii de lucru fără a simţi vreo diferenţă.

Hotelul a implementat Cisco Unified Call Manager, astfel întreg sistemul de telefonie din hotel este bazat pe tehnologie IP. Telefoanele IP din camerele oaspeţilor sunt integrate cu sistemul PMS (Property Management System) şi cu cel de IPTV, oferind astfel unele beneficii unice, cum ar fi: personalizarea automată a telefonului cu numele oaspetelui pe perioada şederii acestuia, introducerea automată în PMS a costurilor convorbirilor efectuate din cameră şi postarea automată a acestor costuri şi în meniul special „View my bill” oferit de sistemul IPTV.

Productivitatea angajaţilor hotelului este crescută şi prin introducerea în cadrul sistemului de IPTV a modulelor de „maid” şi „mini-bar”. Prin intermediul primului dintre acestea recepţia hotelului cunoaşte în timp real starea camerelor disponibile. Modulul de „mini-bar”, una dintre cele 11 funcţii ale sistemului de IPTV, oferă posibilitatea personalului administrativ să bifeze, la eliberarea camerei, situaţia mini-bar-ului pe ecranul televizorului, aceasta ajungând astfel direct în softul de facturare de la recepţie.

Sistemul IPTV Nevotek este capabil să ofere servicii personalizate fiecărui oaspete fără a mai fi nevoie de interacţiunea cu personalul hotelului. Astfel, comenzile pentru bar, restaurant sau room-service vor putea fi efectuate direct de pe ecranul televizorului. Totodată sistemul IPTV oferă oaspeţilor acces la biblioteca de filme a hotelului ce conţine titluri de ultimă oră.

Platforma IPTV împreună cu cea de DMS oferită de LG (digital media signage) dă posibilitatea business-urilor din jurul hotelului să își promoveze produsele, serviciile şi ofertele direct pe televizorul din camera de oaspteţi, aducând astfel surse noi de venit hotelului.

Hotel Internaţional Palas Iaşi este unul dintre cele trei hoteluri deţinute de Internaţional Hotels Group şi al doilea din grup, după hotelul Internaţional Sinaia, unde a fost realizat un proiect de tehnologizare cu infrastructură şi soluţii complete Cisco de supraveghere, instalând aici peste 30 de camere IP. Acestea oferă în permanenţă posibilitatea supravegherii oricărei zone de interes a hotelului şi un management centralizat al întregului sistem. Şi aici, Probitas a proiectat, implementat şi va asigura şi mentenanţa soluţiei instalate.

Hotelul Palas Internaţional de 4* pune la dispoziție facilităţi şi servicii de 5*. Nu mai există nici un hotel în zonă care să poată oferi:

  • Wireless de cea mai bună calitate pe întreaga suprafaţă a hotelului;
  • Digital media signage care să afișeze numele sau logo-ul grupurilor/evenimentelor/programul sălilor de conferinţă;
  • Platforma IPTV integrată direct cu soft-ul de recepţie
    • Welcome screen personalizat;
    • Interfața meniului de TV se schimbă automat în limba vorbită de client dacă această informație este introdusă la recepție la check-in;
    • Hotel guide;
    • City Guide;
    • Vremea din localitate;
    • Posibilitatea vizualizării facturii pe TV-ul din cameră;
    • Aplicație personalizată a hotelului pentru iPad; etc

 

Adrian Mihalache, Director Vânzări Probitas

„Alături de serviciile de calitate care sunt oferite acum oaspeților hotelului, soluția adoptată oferă o serie de beneficii suplimentare, precum reducerea consumului de energie, productivitate sporită a angajaților și noi surse de venit. Eficienţa personalului este îmbunătățită prin soluțiile wireless şi IPTV, BMS dar și a telefoniei IP. Posibilitatea rulării de reclame prin platforma de IPTV și opțiunea „video on demand” sunt doar două dintre noile surse de venit care pot fi exploatate datorită soluției adoptate”

 

Management Hotel Palas International Iași.

„Discuțiile inițiale cu partenerul nostru Probitas ne-au confirmat faptul ca avem nevoie de cea mai bună tehnologie de pe piața, alături de o infrastructură care sa fie compatibilă versiunilor viitoare și care să ne permită să adaugăm noi servicii rapid, cu costuri reduse. După discuții cu partenerul nostru și o analiză a pieței am ajuns la concluzia ca soluția proiectată și implementată de Probitas este cea care se pliază cel mai bine pe cerințele noastre. În urma succesului înregistrat la hotelul International Sinaia am hotărât să extindem și chiar să îmbunătățim tehnologia aleasă și implementată”

 

Dorin Pena - Director General Cisco Romania

„Indiferent de locul în care se află, oamenii consideră conectarea la rețea ca pe ceva normal, natural și disponibil. În călătoriile de afaceri - când vrem sa fim la fel de productivi sau chiar mai productivi decât la birou - sau în cele personale - când vrem sa avem acces cel putin la tot ce aveam acces și de acasă - conectivitatea la rețea contribuie determinant la satisfacția oaspeților hotelului, atât pentru a răspunde nevoilor directe de comunicare cât și ca platformă pentru acces flexibil la serviciile adiționale oferite de hotel. Gradul înalt de penetrare a dispozitivelor mobile (tablete, smartphone), indiferent de vârsta, mă face să cred că foarte curând conectivitatea la rețea va deveni criteriu important în clasificarea hotelieră, formală sau informală.”

 

Pentru a afla mai multe despre serviciile oferite de noi, puteți trimite un mail la contact@probitas.ro sau puteți cere telefonic informații unuia dintre specialiștii noștri sunând la numărul 0372.373.372.

 

Date de contact

S.C. PROBITAS ITC S.R.L.
Str. Bilciuresti nr.9A, Etaj 4, Bucuresti, 014012
Tel: +40 372 373 372

 

Pentru a ne contacta pe mail

click aici.

 

 

harta_probitas
Pentru harta interactiva apasati pe link-ul Probitas

Cine e Online

We have 14 guests online

Call Center 24/7

Call Center 24/7

Call Center Suport

Pentru suport tehnic contactati Call Center Suport Probitas.
Ne puteti contacta telefonic la numarul 0372.373.372 sau trimitand email la contact@probitas.ro impreuna cu datele dvs. de contact.

Cine ne recomanda:

Portofoliu:

  • Hotel JW Marriott
  • Unirea Shopping Center – Brasov
  • Astra Asigurari
  • Omniasig
  • Aeroportul International Otopeni – Henri Coanda
  • Eurial Invest (Peugeot)
  • Hotel International Bucuresti
  • Hotel International Sinaia
  • Hotel Palas International Iasi
  • Hotel Caro Bucuresti
  • Hotel International Bucuresti
  • Grand Hotel Rex Mamaia
  • Consiliul Judetean Tulcea
  • Cotidianul CANCAN
  • Unirea Shopping Center
  • The Nielsen Company
  • Classic Dome
  • Delphi Diesel Systems
  • Phoenix International
  • iPlay
  • Dumars Ligt
  • Crisbi Clean
  • Elsid SA
  • Dagesh Group
  • Transelectrica
  • precum si altii.
  •  

    Abonare Newsletter


    Sondaj

    Cum ati aflat de Probitas International?

     

     

     

     

     

     

     


      Results