footer

PROBITAS

Tehnology that you NEED

slider2

PROBITAS

Tehnology that you NEED

slider3

PROBITAS

Tehnology that you NEED

Cisco Unified Communications

Probitas s-a specializat constant inca din anul 2001 in sisteme de comunicatii si tehnologia informatiei, sisteme de securitate si instalatii de joasa tensiune.

Noua experienta in comunicare

Forta de munca mobila, retele de socializare, continut video omniprezent si supraincarcarea cu informatii: acesta este noua normalitate, modul de lucru al viitorului. Adresandu-se in mod direct businessului dumneavoastra, Cisco Unified Communications aduce oamenii, informatiile, echipele de pe tot globul impreuna, la aceeasi masa de lucru, facilitand schimbul de idei in timp real.

Utilizand Cisco Unified Communications, orice companie poate sa:

  • conecteze colegi, parteneri, vanzatori si clienti la informatiile de care au nevoie.
  • acceseze si sa dea mai departe continut audio si video celor care se afla in miscare ca si prin telefon.
  • faciliteze o mai buna interactiune intre echipe, aducand indivizii impreuna intr-un mod dinamic.
  • transforme device-uri mobile in extensii ale retelei corporatiste astfel incat angajatii mobili sa devina productivi indiferent de locatie.
  • integreze colaborarea si comunicare in aplicatii si proceduri business.

 

Colaboreaza cu incredere

Cisco Unified Communications ofera experiente de inalta securitate si calitate in orice spatiu de lucru, ajutand companiile sa:

  • scurteze ciclurile de vanzari
  • sa se adapteze rapid la schimbarile din piata
  • incurajeze inovatia

Aceasta solutie se adapteaza la orice fel de business, indiferent de marimea companiei. Peste 85% dintre companiile nominalizate in Forbes Top 500 folosesc abordarea Cisco pentru retele de comunicatii, construind avantaje competitive.

 

Reducerea costurilor prin consolidare

Consolidarea retelelor de date, voce si video catre o singura retea IP ofera companiilor sansa de a reduce costurile comunicatiilor, eficientizand retelele existente folosite la sub-capacitate si punand bazele pentru comunicarea unificata.

 

Eficientizarea departamentului „Customer Service”

Avand Cisco Unified Communications implementat in call center, clientii pot fi direct conectati la informatia sau expertiza de care au nevoie, oricand au nevoie. Instalarea unui video suport suplimentar permite o relatie directa intre client si experti pe anumite probleme chiar daca ei se afla in doua colturi diferite ale lumii.

 

Colaborare fara granite

Colaborarea fara granite constituie beneficiul esential al Cisco Unified Communications prin adaptarea la mediul global si interactiv de lucru. Cisco Unified Communications depaseste granitele nationale, continentale sau corporatiste, comunicand de oriunde si oricum.