Cum sa „aranjam” camera de hotel

10 feb. Cum sa „aranjam” camera de hotel

Cum să „aranjăm” camera de hotel

Tehnologia ocupă un loc foarte important în vieţile noastre în ultima vreme şi ne dăm seama că suntem din ce în ce mai dependenţi de ea. Astfel, atunci când călătorim în interes de servici sau chiar personal, dorim ca şi locațiile de cazare pe care le alegem să ne ofere cât mai mult confort şi cât mai multe facilităţi. Spaţiul unei camere de hotel este foarte important. Cum este împărţit şi aranjat poate face uneori diferenţa, iar mai jos regăsiţi câteva idei care merită puse în practică pentru a oferi clienţilor voştri confortul optim pe perioada şederii lor.

Folosiți de exemplu televizorul din cameră și sistemul audio în avantajul vostru: separați cu ajutorul acestora astfel camera în zona de birou și zona de relaxare. Ideea de bază este să folosim tehnologia zilelor noastre cât mai mult pentru a facilita oaspeților multitudinea de servicii pe care aceștia se așteaptă să le găsească în hotelul dvs. Încorporarea corectă a tehnologiei în spațiul camerei de hotel poate aduce multe beneficii, precum:

  • Oferiți oaspeților hotelului dvs. un iPad la check-in. Astfel șederea lor va fi mult mai plăcuta și puteți să vă folosiți de acesta pentru a promova diverse servicii suplimentare care să vă aducă venituri noi
  • Folosiți tapet sau elemente arhitecturale mai speciale cu care să încorporați panelul de control al camerei (lumini sau aer condiționat) fără a le ascunde prea mult însă
  • Când folosiți un suport de perete pentru televizorul din cameră, asigurați-vă că acesta este suficient de flexibil cât să permită vizualizarea acestuia din orice poziție
  • Puteți să atașați în cameră una sau mai multe prize cu mai multe mufe de încărcare pentru diverse tipuri de dispozitive care să aibă de preferat și o intrare/ieșire pentru sunet și video

Pentru hoteluri care oferă în schimb spaţii de cazare mai mici, avem câteva sugestii precum:

  • Plasați în cameră strategic rafturi pentru depozitare, mai ales în vecinătatea prizelor. Aici clienții dvs. îşi vor pune cu siguranţă telefonul sau tableta la încărcat
  • Fixați orice se poate în pereți: de la televizor și până la scaunele din cameră
  • Puneți-vă în locul clienților voștri și amplasați diversele elemente din cameră precum televizorul, telefonul sau biroul și cel mai important prizele din cameră cât mai la îndemâna acestora
  • Profitați de rafturile din cameră din plin: amplasați elemente de lumină sau de control al acestora pe ele
  • Găsiți un loc bine stabilit pentru toate, dacă reuşiţi acest lucru cu succes, nimic nu se va rătăci, nici măcar telecomanda

Nu spune nimeni ca trebuie să oferim clienților hotelului iPad-uri din aur de 24k precum face Burj Al Arab din Dubai, însa trebuie să recunoaștem importanţa prezenţei tehnologiei în camerele de hotel și să profităm din plin de avantajele pe care aceasta le aduce atât hotelului cât și oaspeților acestuia.

 

Pentru a afla mai multe despre serviciile oferite de noi, puteți trimite un mail la contact@www.probitas.ro sau puteți cere telefonic informații unuia dintre specialiștii noștri sunând la numărul 0372.373.372.